Odp: JAK ODTWARZAĆ DVD ???!!!!!

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 19:28:27 MET DST

Użytkownik Sławek <climber_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7qouva$qj4$1_at_korweta.task.gda.pl...
> WLAŚNIE ZOSTAŁEM POSIADACZEM NAPĘDU
> DVD ALE JAK ODTARZAĆ PŁYTKĘ Z FILMEM ?
>
> ŚCIĄGNOŁĘM SOBIE PROGRAM POWERDVD
> ALE POKAZUJE MI KOMUNIKAT
>
> NIEZANANY FORMAT PLYTKI ?!!!!
>
> NAPED HITACHI WIĘ CHYBA NIE
> POWINNO BYC TAKICH PROBLEMÓW ?
>
> CZY POD WIN98 TRZEBA JESZCZE WGRAĆ
> JAKIEŚ STEROWNIKI CZY POWINIEN
> WYSTARCZYĆ POWERDVD

Mam ten napęd, program, W98 i miałem ten problem. Wiesz gdzie leży
przyczyna? Wejdź do Eksplorera, najedź na napęd z filmem i jeżeli ukaże Ci
się plik *.mpg o Zerowym rozmiarze lub jakieś inne bzdury to znaczy, że
uratuje Cię tylko reinstalka W98!!! Ale nie chodzi o zainstalowanie starej
wersji na nową! Musisz niestety usunąć katalog Windows. Zauważ, że pod dosem
są widzialne katalogi i pliki z rozszerzeniami vob, czyli napęd jest ok.
Winda natomiast jest zbytnio zaśmiecona i już sobie nie poradzi. Ja jej
pomogłem instalując ją po komendzie format c: /q :)))
                        Jarosław Kamper
jarekkam_at_alpha.net.pl & jarekkam_at_kki.net.pl