Odp: HDD ;czy Maxtor to dobra firma?

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 10:12:55 MET DST

Użytkownik Rafal <no-spam-rafal_at_unforgettable.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37d15277_at_security.net.pl...
> Maxtor to bardzo solidna firma. Nigdy nie miałem kłopotów z nimi a sporo
już
> przeszło przez moje ręce. Sporo firm (Dell, Compaq) instaluje je w swoich
PC
> a to o czymś świadczy.
Dzięki
Pytam bo mam dwa a nie którzy mówią że to nie był najlepszy wybór.
Jeden to
40MB rok 1988IDE nadal na chodzie
drugi
5,7GB rok 1998 EIDE UDMA-2 też na chodzie.;-)
Z tego ostatniego jestem bardzo zadowolony cichy, szybki, nie grzeje się
wcale ale ma wade już przy FSB75Mhz głupieje.
Nie wiesz przyadkiem czemu tak ciężko znaleść je teraz na giełdach, na
grzybie to już z pół roku nie widziałem ani jednego Maxtora.