Re: AMD i Riva-TNT?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 23:40:23 MET DST

Tomasz Stafiński wrote:
>A pod linuxem nie trzeba robić *żadnych* kombinacji ze sterownikami,
>tylko wrzucić XServer na miejsce, xf86config i po zabiegu.

niestety kupiłem Trio-3D (kwestia ceny, dzisiaj sprawdzę jak działa 3.3.5)
ale mam pytanie - przy kupowaniu Rivy doszedł jeszcze problem producenta,
tą kartą produkuje conajmniej 5 różnych firm! czy są _jakiekolwiek_ różnice
w tych kartach? czy jeżeli pod Windows potrzebne są jakieś specyficzne
sterowniki, to XServer SVGA załatwi sprawę na 100%? (zauważyłem, że w 3.3.5
jest jeszcze więcej RIVY)