Jak sciagnac na konto pocztowe?

Autor: Tomasz \ (thomson_at_free.com.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 22:04:19 MET DST

   Czesc,

czy ktorykolwiek z szanownych grupowiczow moze powiedziec mi jak sciagnac
plik z serwera na konto pocztowe. Sa pewne serwery ktore oferuja taka
usługe -niestety nie znam ich adresow , nie wiem tez jak powinien wygladac
email wsyłany do takiego serwera (co musi zawierac i w jakiej kolejnosci).
Z gory dziekuje za ewentualne odpowiedzi

    Paweł
    saint0_at_alpha.net.pl