Re: Panasonic Pro P50 - 'rozjazdy' ekranu.

Autor: Pawel Malachowski (pawmal_at_lagoon.FreeBSD.lublin.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 18:37:58 MET DST

On Wed, 25 Aug 1999, Lukasz 'Dentarg' Jozwinski wrote:
[...]
> Panasonic tak ma, mnie to tez denerwolo. Po za tym 3 egzemplarze jakie

 kurde. zwlaszcza jak sie odpali np. Sea i przeglada zdjecia, to
 duzo czasu trace na czeekaniu az sie monitor dostosuje...

 Ale nic, skoro wszystkie Panasonici P50 sa takie walnieete, to trudno.
 Myslalem, ze ja mam felerny.

> ogladalem mialy beznadziejna geometrie w rogach, wiec wyminilem sobie

 ten ma niewielki problem z korwengencja w lewym gornym rogu, ale
 normalnie teego nie widac. praca w 800x600/100Hz jest spoko :)

> na Samsunga i mam spokoj, chociaz Samsung tez idealny nie jest, ale
> zmiany trybow graficznych przebiegaja blyskawicznie.

 akurat jak kupowalem, to Samsung byl ponad 900zl (oczywscie ten drozszy
 15", chyba 550B - poza tym one jak mnie pamiec nie myli maja przecietne
 parametry), zas Panasonic za 862zl. Teraz Samsung jeest za <800zl.
 Rozwazalem tez Viewsonica P655 za 863zl, ale akurat nie mialem transportu
 z tamtego sklepu wiec...

> Dentarg

pozdrawiam: PM