Odp: Drivery do CD-RW Samsung SCW-230

Autor: Martinez (martinez_at_czluchow.com)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 14:03:29 MET DST

Użytkownik Ever <4ever_at_astercity.net> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:37d0f234.132305585_at_news.astercity.net...
> Aha.. Drivery pod Win 95/98 lub NT
> TIA

Slabo szukales! W pierwszej kolejnosci zatem odwiedz pl.sci.okulistyka (tam
zadaj pytanie o okulary do szukania w inecie), a potem zajrzyj na
cdrom/floppy disk dolaczony do nagrywajki i zainstaluj oprogramowanie tam
znalezione (w ostatecznosci wklep w browserze www.adaptec.com i sciagnij
sobie sterowniki ASPI, tudziez update do softu). Zostanie zainstalowany
m.in. sterownik ASPI, który ma za zadanie obsluge wlasnie nagrywajek
IDE/SCSI. Jesli chodzi o jakies specjalne (cos typu drivery do karty
graficznej), to nie ma. System powinien pociagnac ja na ASPI.

U mnie na w95 SOA#1 na ASPI (tylko nie wiem, która wersja, ale byla
aktualizowana u adapteca - starsza cos tam buczala)... Pod NT jeszcze nie
testowalem, bo nie mam tego osa w pracy (yet :-P).
Nara!

          Marcin "Martinez" Ziemian
                informatyk WGKiK
Starostwa Powiatowego w Czluchowie