Co wybrać i kupić

Autor: AmAdeuz (amadeuz_at_priv4.onet.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 13:38:30 MET DST

Mam taki problem w kompach to jestem troche zielony a mam zamiar zmienić pł.
główną z ATX LX6 MS-6117 (66Mhz) na jakąś z szyną 100Mhz.Chciałem
przetaktować swojego P|| 300 i dało sie go max. na 338Mhz kolega mi
powiedział że dalej już nie pójdzie bo wina leży po stronie pł. gł. :(( no i
mam takie pytania jaką byście mi doradzali kupić płyte pod P|| bo słyszałem
że montowanie tego proc. na płycie LX było troche chorym pomysłem bo LX
lepiej obsługuje Celeron,przyznam że chciałbym też zmienić za jakiś czas
procesor i też waham sie czy wybrać AMD czy Celerona (co do Celerona to
słyszałem że on znowu obsługuje pł. tylko 66Mhz także 100 wydaje sie
zbytecznym wydatkiem??)
Krótko mówiąc troche zgłupiałem bo chciałbym skonfigurować ten sprzęt żeby
możliwie dobrze ze sobą wszystko grało.Dlatego prosił bym Was o możliwe
uwagi za i przeciw danego produktu czy konfiguracjii.
Dzięki za wszelkie uwagi.

pozdrawiam
AmAdeuz