Odp: Zapisywanie plikow HTML z grafika - jak ?

Autor: Ptys (pedjj_at_monika.univ.gda.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 12:23:35 MET DST

Da sie tak skonfigurowac.
Ale lepszym dla Ciebie rozwiazaniem bedzie instalacja IE 5 => tam problem
sam sie dla CIebie rozwiaze i wszystko z ogladanej strony zostanie zapisane
.... :-)
Pzd
Użytkownik Piotr Kierzkowski <pkviper_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7qqqe1$bi6$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Heja !
>
> Mam takie pytanie - czy IE 4.0 da sie jakos skonfigurowac, zeby po
> wyswietleniu calej strony WWW dalo sie ja zapisac razem z rysunkami ?
Kiedy