Re: pilne!-- jak odetkac przytkana glowice drukarki HP??

Autor: Yellow (yellow_at_techno.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 09:45:30 MET DST

>probowalam woda i spirytusem, ale nic sie nie zmienilo.
>Nie chce mi sie kupowac nowego pojemnika, pomozcie!!

Woda ma mineraly i zostawia osad w dyszach, a spirytus zostawia jakas
tam mgielke.
Mozesz sprawdzic wylewajac krople spirytu na szybe...

Tym samym zalatwilas sobie cartridge...

Catridge myje sie woda DESTYLOWANA i w dodatku stawiajac go w
pionie na nasaczonej miekkiej gabce. Tusz sam splynie. Nie uzywa
sie zadnych wacikow i innych uszowtyczek....

A w ogole, to sie nie myje zasobnikow. Wymienia sie na nowe lub
ewentualnie
czysci sie za pomoca specjalizowanego wydruku...

Powodzenia nastepnym razem... :))))))))))))

YELLOW
*** yellow_at_techno.pl *** ICQ UIN: 4573293
==== Errare Windows-um est ====