Re: Odp: Czujnik temp. na BH6

Autor: Miroo P., (miroo_at_i.am.gov)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 01:29:02 MET DST

In article Zbyszek (zbyszek_at_gd.home.pl) says...
> Uprzedzam, że nie jestem w temacie, widzę tylko ostatnią wiadomość z
> dyskusji, więc moja odpowiedź może być nie na temat, za co z góry
> przepraszam :)
> W każdym razie, jeżeli płyta podaje temperaturę procesora, a Wy nigdzie nie
> widzicie czujnika, to nie ma w tym nic dziwnego :) Celerony i PII czujnik
> temperatury (diodę) zawierają w swojej strukturze, nie jest więc potrzebny
> żaden zewnętrzny sensor.

W specyfikacji napisali o tej diodzie "not 100% tested"
Jest to po prostu diodka z wyprowadzeniami, reszte musi
zrobic plyta. Sa to niby-nozki B14 i B15 (w slot1) oraz
AL31 i AL29 (W PPGA).
O ile dobrze zrozumialem to w Celeronach jest jeszcze
jeden czujnik stopujacy proca przy 135stC.

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"