Re: Odp: Czym kompresowac WAV >MP3

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 01:07:36 MET DST

>ja tez polecam Audioactive

A ja powiem tak: tez uwazalem Audioactive za najlepszy kompresor. Ta
jakosc... Moze nie za szybki ale mi zalezy na jakosci. Dopiero po
jakims czasie sie zorientowalem... Skompresowalem plytke na ktorej w
jednym z utworow byl zaj... efekt stereo. Jakiez bylo moje zdziwienie
gdy efektu tego nie doswiadczylem w MP3. Otoz Audioactive tworzy MP3 w
formacie Joint-Stereo i w niektorych miejscach stereo znika.
Przerzucilem sie na Sound Limit'a. Jakosc ciut gorsza (bardzo
niewiele), a znacznie szybszy, no i ma pelne stereo.