Co zrobić, żeby system odpalał z dysku ?

Autor: Daf (dafsamar_at_priv7.onet.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 23:16:48 MET DST

   Cześć !

    Problem wygląda tradycyjnie : grało, grało i nie gra.
To zgrubsza, a dokładnie: pewnego dnia coś się pokopało z partycjami (FAT16)
i trza było je założyć ponownie. Po tej operacji, system (jaki by nie był)
nie rusza z dysku. Niedawno też kupiłem hdd 650MB. Owszem ładnie się
sformatował i prawidłowo współpracuje z moim starym dyskiem, ale system też
nie chce z niego startować. Dysk wykrywa się spoko, przy bootowaniu
wyskakuje ten komunikat, że system znaleziony na dysku C i pod spodem
zamiast "Starting MS-DOS" wypisuje "LI" , po czym zamiera w bezruchu.
   Partycje startowe na pewno są aktywne. Próbowałem też format c: /u , ale
i to nie pomogło. Czy ktoś ma jakieś pomysły ?

      Pozdrawiam !