Re: 2 x LPT

Autor: Mariusz Konarski (maniek22_at_polbox.com)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 10:51:55 MET DST

Krzysztof Czuryło <krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com> wrote in message
> Podobno można kupić także karty z samymi portami LPT opartymi o nowe
> układy i obsługujące tryby EPP i ECP, tylko po co to w tym przypadku?

Witam !!!

Mozna, mozna. Robi cosik takiego wroclawski FUCHS: karta portu rownoleglego
(ISA). Kosztuje: grosze za nia dalem.
Mozliwosc zmiany portu: 3BC lub 278, przerwanie IRQ 5 lub 7, port:
standardowy lub dwukierunkowy.
Dla drukarki mocno obciazonej nie roznicy, czy wbudowany (na plycie), czy
ten dolozony. Szybkosc przesylania danych prawie niezauwazalna. Dla skanera
LPT - kolosalna. Nie mam pojecia z jakiego powodu, ale skan trwa okolo 2,5
raza dluzej.
Instalacja: W9x i NT - bez jakichkolwiek problemow.

Inne nowe karty ECP+EPP - okolo 600zl :((

Karta I/O - moze byc rowniez ale pod warunkiem wylaczenia niepotrzebnych
portow.

Pozdrawiam serdecznie !!!

######### MARIUSZ KONARSKI ###########
E-mail: maniek22_at_z.pl maniek22_at_w.pl
ICQ 37163854 Pager 0 642 222736