Re: Pytanie

Autor: Tomasz Sopylo (airwolf_at_astercity.net)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 19:37:48 MET DST

> Jakiś dobry edytor tekstowy nieformatujący (np. EditPad (znakomity) lub
> PFE32) do tego jakiś program do robienia witryn. Z tej drugiej kategorii ja
> używam FrontPage Expressa (przylazł z misiem 5 eng) i powiem tyle: jest
> niezły,

To jakiś żart?

 chociaż czasem mnie wkurza.

No, to rozumiem :)

> Wiele dobrego słyszałem o Homesite.
> Aaaaa, no i kiedyś miałem styczność - ze dwa lata temu - z "dużym"
> FrontPage'm i pamiętam, że był dobry.

Co za bzdury... FrontPage czy to "duży" czy express jest
całkowicie do niczego...
Osobście polecam w tej kolejności:

Tiger 98 (znakomity, polski, cenę da się znieść)
Homesite 4.0 (świetny, cena :(((, ale to w zasadzie to samo co Tiger ;)
EZ-Html (niezły, polski, wszystko co potrzeba jest, ale ma problemy z
dużymi
         html'ami)
to są edytory w których strony robi się "grzebiąc" w kodzie.
Z edytorów WYSIWYG mogę polecić Macromedia Dreamweaver 2
jest banalnie prosty w użyciu, generuje ładny kod (nie to co FP)
a do tego może współpracować z dowolnym innym edytorem (html
i grafiki).

Przy czym powyżej mówię o edytorach html a nie jakichś tam edytorach
tekstu -
- denerwują mnie tacy co na kilometr czuć że robili stronę
w FP albo co gorsza FPE, walną na stronce przycisk
z napisem "Created with Notepad" i mają się za wielkich
webmasterów - przykład: http://jotenet.koti.com.pl

--
Tomasz "Airwolf" Sopyło
 airwolf_at_astercity.net