Re: karty Realtek - problem

Autor: Tomasz Sopylo (airwolf_at_astercity.net)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 17:30:52 MET DST

> W dwoch kompach mam karty sieciowe Realtek PCI.
>
> Kiedy uzywam do testowania programu RSET8029.EXE z dyskietki, pod DOS-em,
> wszystko jest w najlepszym porzadku.
>
> Jednakze kiedy odpale program na obu kompach pod Win98, ustawiam jeden komp
> jako responder, a kiedy w drugim wybiore initiator, to repsonder natychmiast
> resetuje sie! Dotyczy to obu kompow!

Bo tego programu nie należy używać pod Win9X (AFAIK jest
to ja wół napisane w odpowiednimpliku tekstowym)

> Poza tym w trybie msdos ping [IP] tez nie pomaga - "host nieznany". Co jest
> nie tak?

W trybie MS-DOS czy w okienku DOS?
Jeśli w _trybie_ MS-DOS - to nie ma się co dziwić...
Musisz odpowiednio zainstalować packet driver i powinno być ok...

--
Tomasz "Airwolf" Sopyło
 airwolf_at_astercity.net