Dysk Fujitsu + BE6 - czym sprawdzić?

Autor: Wojtek Wrzaskala (wojciech_wrzaskala_at_cadena.com.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 14:59:03 MET DST

Witam,

Właśnie zamontowałem nowy dysk Fujitsu MPD-18,2-AH (UDMA66) na płycie Abit
BE6.
Mam dziwny objaw. Jak komputer jest zimny (np. po nocy), to zaraz po
starcie, jeszcze przed ukazaniem się napisu "Startuję W.." potrafi się
zawiesić (albo podczas samego ładowania).
Raz dostałem nawet komunikat o błędzie zapisu na dysk C!.

HDD sprawdzałem przez Norton Disk Doctora, łącznie z powierzchnią. Nic nie
wykrył.
Ponieważ podejrzewam uszkodzenie dysku, powiedzcie czym go sprawdzić
"niskopoziomowo" (elektronikę i co się tam da).

PS. HDD jest podłączony do kanału UDMA 33, nie do kontrloera UDMA 66
wbudowanego w płytę.

--
Wojciech Wrzaskała
Public relations, Cadena Systems