Odp: Dziwne zachowanie HDD

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 23:02:31 MET DST

Użytkownik Lodek <lodek_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:01bef411$1f577800$LocalHost_at_default...
> morały
>
> To nie są morały tyl;ko wyraźne polecenie, żebyś smutasie nie słał na
listę
> tylu cytatów bez związku z wypowiedzią. Plonk, głąbie.

 Jeżeli masz problem to z nim walcz bo ja ci nie pomogę.
Szkoda że po za inteligentną częścią grona tej grupy znajdują się tacy ...
którzy potrafią tylko bruździć.
Nie masz co robić to przynajmniej nie zajmuj łączy. Przez takich jak ty
średnia IQ internałtów obniża się z dnia na dzień.
Po prostu WAL SIĘ NA RYJ!