Re: Klopot z Riva TNT

Autor: Piotr Traczykowski (rawdall_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 12:05:01 MET DST

Łukasz Sosnowski (sosna_at_mud.pl) wrote:
:
: >Adrian Laczkowski (a.laczkowski_at_olnet.pl) wrote:
: >O wlasnie mam ten sma bol, kupilem Shuttle HOT-591P (MVP3) i wsadzielm RIVE
: >TNT na PCI (STB Velocity 4400 PCI) procek to k6-2/400 na poprzedniej plycie
:
: Ujme to tak - mam identyczna plyte glowna, karte grafiki mam STB Velocity
: 4200 AGP (Riva TNT, bez TV OUT) procek to K6-2 3D 350 MHz i chodzi mi wsio
: ok, zero zwisow ani innych padow ;). Albo masz cos nie tak skonfigurowane,
: albo wersja na PCI sie jakos powaznie rozni albo masz cos sprzetowo
: skopane - mowie tylko ze taki uklad (Shuttle 591P/K6-2/STB Velocity) dziala
: :)
:
: Pozdroofka,
: Sosna
Czesc fajnie ze masz taka sama plyte, powiedz mi czy masz wlaczona opcje
Cache.Rd+Wt.Pipeline w sekcji Chipset jezeli masz i chodzi to ok a jezeli
masz wylaczone to wlacz i powiedz mi jak jest

Pozdrowka !
Piotr Traczykowski

--
"Warto zajrzec w paszcze Smierci, tylko po to,
   aby wyrwac mu zlote zeby" - Hrun Barbarzynca