Odp: Odp: Problemy z lokalnym LANEM

Autor: Piotr (piotr_at_narccomp.cjb.net)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 08:39:37 MET DST

Użytkownik Maciek <macius_at_core.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:37CE568D.7F44D15E_at_core.pl...

> Mam ustawiona jednakowa grupe robocza, wszystko dotychczas dzialalo
> dobrze, protokoly tez sa w porzadku tak jak do tej pory. Nic nie
> zmianialem i wszystko jest jak bylo. Tak wiec moze to cos z kablem, ale
> co konkretnie?

1. Wez omomiez jesli to BNC i odepnij terminatory powinno niebyc przejsca.
2. zapnij terminator na drugim koncu powinno byc ponizej 50 omow
3. zapnij drugi terminator powinno byc wiecej niz okolo 36 omow
4. jesli nie zadziala sprawdz karty sieciowe :-(((((
Piotr