Re: Hitachi dvd ileX?

Autor: Sulaco (sulaco_at_polbox.com)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 08:38:19 MET DST

Osobiscie mam 4x/24x te oferowane Ci 32x to moze byc 6x/32x ponoc sa takie
(tu nie jestem pewien :-(
a co do jakosci poprzednio mialem lg32x i w porownaniu do niego hmmm...
brak porownaia
Hitachi czyta WSZYSTKO cdr - zielone, zolte, niebieskie bez problemu, cdrw
4x i 2x tak samo z dvd tez zadnego problemu
co do zgrywania audio, zgrywa je z predkoscia ponad 10x. Aha i jeszcze po
korekcji wraca do poprzedniej predkosci.
ogolnie polecam

Pozdrawiam

mAREK