Re: Paker?

Autor: pokryfka (pokryfka_at_priv4.onet.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 03:32:13 MET DST

daruj sobie winzipa
polecam WinRARa 2.5 (duzo wygodniejszy, lepsza kompresja, pelna obsluga zip)
lub WinAce (obsluga wielu formatow - w tym na przyklad .cab, BARDZO szybki,
dobra kompresja -czest troszke lepszy od winrara ale czasem duzo gorszy -
tyle ze ja mam wersje beta wiec moze w wersji final to poprawili))
pozdrawiam