Re: NT i Win 98 na jednym kompie

Autor: pokryfka (pokryfka_at_priv4.onet.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 03:25:42 MET DST

zasadniczo instalacja nt jest prosta tyle ze jesli nie posiadasz cdeka z
el-torinto to bedziesz musial najpierw zgrac pliki instalacyjne na
twardziela;
zwaz na to ze ntek nie czyta fat32 (podobno jest jakis komercyjny
dodatek ktory to umozliwia??) a winda nie przeczyta ntfs;
osoiscie mam zainstalowanego nt na fat, dlaczego?
1) fat jest szybszy niz ntfs,
2) w razie crashu systemu trudno odzyskac dane z parycji z kontrola
dostepu typu ntfs czy ext2
3) na partycji z nt mam dokumenty, instali, drajwery - moge je czytac z
windy;
4) w zasadzie z peceta korzystam tylko ja ;)

servce packi, ze wzgledu na spora objetosc, zgrywaj z chip cd i innych
takich
osobiscie polecalbym wersje angielska nt gdyz czasem latwiej o drajwy i
aktualizacje