Re: Riva TNT2, gry i inne

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 03:06:10 MET DST

On Thu, 02 Sep 1999 22:12:56 GMT, "Richie ( Piotr Oblicki )"
<Oblicki_at_bigfoot.com> wrote:

>zes wyskoczyl i akurat pomogles gosciowi ?

A uwazasz ze Ty mu pomogles? Gosc poprostu nie radzi sobie z
ustawieniem sterownikow

>ktos pisze ze ma dosc rivy bo g.. moze na niej zobaczyc i pograc a ty
>piszesz mu ze "riva jest super ! "

j.w. Twoj przedpisca wyraznie stwierdzil ze to nie wina karty a
uzytkownika

>ani to pasuje, ani odpowiada, ani nie wiem do czego to ma niby byc...

To juz Twoj problem :)

>zreszta z jego listu wynika cos przeciwnego niz ty mowisz a obaj macie
>rive.....

I nie tylko oni. A roznica miedzy nimi jest taka ze jeden potrafi cos
zrobic a drugi nie ...

>pozdrawiam

Pozdrowienia

Vindex