Re: Jak nie stracić newsow i adresow. .

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 02:50:50 MET DST

mac12 wrote in message ...
>po reinstalacji systemu - co skopiowac aby newsy i kontakty zostaly
>zachowane.

Muszę Cię zmartwić, ale w piątej wersji OExpress z grupami
dyskusyjnymi robione są tak dziwne rzeczy, że poprawne
zaimportowanie ich po przeinstalowaniu systemu i programu
graniczy z cudem. No, w każdym razie: mnie się nie udało,
bo po parunastu minutach rzucania mięchem straciłem
cierpliwość i obiecałem sobie, że nigdy więcej nie zainstaluję
OE5.

Co do adresów: poszukaj na dysku pliku *.wab i skopiuj go w jakieś
bezpieczne miejsce.

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)