Re: Abit BH1.1 vs Asus P3B-F

Autor: Filip Ozimek (filip_at_zamoyski.edu.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 22:35:54 MET DST

ACC/VTS <acc_at_pertus.com.pl> wrote:

> Którą płytę polecacie (głównie do podkręcenia celeronka:) - Asus'a
> P3B-F czy Abita BH6 1.1? Chodzi mi głównie o zakres FSB i regulacji
> napięcia z BIOSu.

        Na serwerze ma P3B-F i PII 400 + 256MB RAMu. Za każdym razem, gdy
wylącze i wlącze maszyne, to mi się BIOS wlącza, że jest źle ustawiony
mnożnik/szyna (processor jest OK, ustawine mam JumperFree). Nie wiem, czy to
plyta czy BIOS jakiś lewy jest.

Filip Ozimek, 2:480/33.56

We are the Linuxers. You will be assimilated. Format your disks and shutdown
your computers. We will add your applications to our own. Your operating
system will adapt to service us. Resistance is futile.