Pytanie o HP-DeskJet 520 i dziwny cardridge

Autor: Mikołaj Wyżga (sp9wug_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 21:58:44 MET DST

Witam!
Kupiłem drukarkę HP-DeskJet 520. Ma ona zamontowany jakiś cardridge, który
nie wiadomo do czego służy. Wiem, że do gniazda do którego jest zamontowany
można montować dodatkową pamięć lub dodatkowe czcionki. Na cardridge'u jest
napis:" ODS Business Cardridge" . Co to jest, co daje i jak to wykorzystać.
Poprzedni właściciel nie wie co to takiego, kupił drukarkę razem z
cardridge'm. Mam instrukcję po Polsku ale opis nie jest zbyt jasny. Wiem
tylko jakie mogą być cardridge i jak je zamontować.
Mikołaj