Odp: Odp: karta video blaster ct-6000

Autor: Erni_PS (erni_at_videofilm.w.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 22:12:20 MET DST

in-out-y sluza do wprowadzania i wyprowadzania sygnalu video i audio z
kamery, video, tv .....
> czyli blaster.vga do kart graficznej a blaster.tv do monitora
> a ten kabelek z duza iloscia in-outow to lonczy b.vga->karta graf. ?

ja uzywam innej karty ale mam podobny uklad z kablami i wyglada ze tak to
powinno byc

> Jest jeszcze 1 problem posiadam juz jadna karte podlonczona
> do karty graficznej.

nie powinno byc problemu (chyba ze z braku IRQ) - ja mam rowniez karte
grafiki + Voodoo + karte digital video i nie bylo problemu.

--
Erni_PS
erni_at_bydgoszcz.multinet.pl