Re: GeForce256

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 21:05:27 MET DST

Dnia Thu, 02 Sep 1999 06:55:08 GMT, Sulaco <sulaco_at_polbox.com> napisał/a:

>karty na tym ukladziku beda ponoc pod koniec wrzesnia...

Nie licz na to. Licz raczej, ze dostanie MOZE karte w okolicach gwiazdki.
Pod koniec wrzesnia to moze sample beda rzoprowadzane do producentow..

>a moj dylemacik jest taki:
>dwa dni temu juz mialem zamowic G400MAX-DH-32MB a tu nagle pojawilo sie
>to COS
>co proponujecie!
>przeczekac miech?

Raczej ze 3, 4 ale ja bym poczekal :) Aha - po tym czekaniu nie zdziw sie
jak mocniejsza wersja karty bedzie kosztowac wiecej niz dzis G400MAX DH32
:)

>brac M400 bo i tak karty na GF256 beda dopiero za 2-3 mies

Jezeli nie pozniej.

>IMHO na dzien dzisiejszy najlepszym rozwiazaniem bedzie chyba jednak
>G400

Jesli Cie stac to czemu nie.

>Jeszcze mala dygresja na temat GF256
>jak to jest z tym GPU
>rozumiem, ze uklad przejmuje wiekszac obliczen od CPU tak wiec

Tak wiec w koncu moze panowie programisci nie beda klasc lachy na AI
przeciwnikow :) Chociaz znajac zycie zaraz doloza 10x wiecej efektow - bo
to jest /afaik/ prostsze niz meczenie sie nad inteligencja "growych"
przeciwnikow, otoczenia, efektow atmosferycznoswietlnych etc. :)))

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl