Re: GeForce256

Autor: Rafal (no-spam-rafal_at_unforgettable.com)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 14:56:28 MET DST

Sulaco <sulaco_at_polbox.com> wrote in message
> Mam dylemacik ;D
> Od ok mies. bylo glosno na temat NV10, dwa-trzy dni temu walnelo ...
> mamy GeForce256(ex.NV10)!!!
> karty na tym ukladziku beda ponoc pod koniec wrzesnia...
> a moj dylemacik jest taki:
> dwa dni temu juz mialem zamowic G400MAX-DH-32MB a tu nagle pojawilo sie
> to COS
> co proponujecie!
> przeczekac miech?
> brac M400 bo i tak karty na GF256 beda dopiero za 2-3 mies

Mialem juz zamówione G400 MAX do wczoraj (nie bylo na magazynie :) a juz
dawno niby w sprzedazy)
Poczekam jednak na GeForce256. Matrox to takie TNT2 Ultra z dodatkowym Bump
Mapping, czyli nic rewolucyjnego. Mam juz TNT2 U czyli duzo nie trace.
Natomiast ten GPU to jest naprawde rewolucja. Uwazam, ze warto poczekac jak
najbardziej!

> Nie wierze jakos w to aby za miesiac byly w pelni dzialajace karty na
> GF256, z sterownikami 99,9% stabilnymi.Rowniez DX7 i i820 maj byc pod
> koniec roku wiec w jaki sposob wykorzystac te nowe karty...

Na BX tez sobie poradzi. Róznica pomiedzy AGP 2x-4x pewnie bedzie mniej
zauwazalna od 1x-2x przy dotychczasowych predkosciach pamieci.

> IMHO na dzien dzisiejszy najlepszym rozwiazaniem bedzie chyba jednak
> G400

Jak musisz cos miec dzisiaj to zgoda (jesli oczywiscie jest na magazynie
:))))

> a za 3-4 mies. K7+dobra plyta(abit,asus)z i820(lub odpowiednikiem amd)

Nie sadze aby K7 chodzil na Intelu. I moze dobrze :))))

> Jeszcze mala dygresja na temat GF256
> jak to jest z tym GPU
> rozumiem, ze uklad przejmuje wiekszac obliczen od CPU tak wiec
> skalowalnosc szybkosci karty graficznej wzgledem proca zamieni sie teraz
> na skalowalnos np.inteligencji bossow w grach wzgledem proca? ;-D
> teraz nie bedzie tak ze to karta czeka za procem tylko program bedzie
> czekal za procem :-D

Ujmij to inaczej: procek bedzie miec wiecej czasu by robic cos innego.
Tak brzmi bardziej pozytywnie :))))