Samozamykajace win98

Autor: Piotr Przyborski (borki_at_fanthom.math.put.poznan.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 14:29:50 MET DST

Witam!!!

Stanalem w obliczu zaskakujacego problemu:

Jest nastepujacy sprzet:

plyta glowna SOYO SY-6BE+
celeron 400 PPGA na slokietce
Diamond Viper550
SB AWE 64 ISA
64 MB RAM PC100
Seagate 6,4 GB

Usiluje zainstalowac na tym sprzecie win98 z twaredego dysku i nic mi z tego
nie wychodzi. Objaw jest taki ze przy dwoch ostatnich restartach uruchamia
sie scandisk informujac ze system nie zostal prawidlowo zamkniety, a przy
pierwszym prawdziwym uruchomieniu system zaraz po pojawieniu pulpitu
(zielony kolor ale jeszcze zadnej ikonki) zamyka sie (prawidlowo) i komp sie
wylacza.
Uruchomienie trybu awaryjnego konczy sie wykonaniem niedozwolonej instrukcji
albo w module kernel albo samego explorera i nic z tym nie idzie zrobic.
Same winy sa sprawne bo ja pracuje na tej samej instalce (wiem ze to jest
piractwo)

Procek nie jest krecony, nowka sztuka, to co sie da powylaczac w biosie to
powylaczalem ale moze o czyms nie wiem bo z ta plyta stykam sie pierwszy raz

Prosze o jakies sugestie

z gory dziekuje za pomoc, pozdrawiam

Piotr P.