Re: Pi......ona TPSA!

Autor: Jan Slusarczyk (janslu_at_dobrestrony.com.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 11:55:32 MET DST

> Czy tylko ja nie mogę połaczyć sie z rzadnym zagranicznym serwerem, czy
> znowu nasi zdziercy nawalili? Jest godzina 0:07, mieszkam w Warszawie.
> Pozdrawiam, Jacek Pietruszczak

W nocy padało. Nie możesz przecież wymagać zbyt wiele od operatora. Lato
było suche i się wszyscy przwyczailismy, że łącze działa. No ale zbliża się
pora deszczowa i teraz już nie ma żadnych gwarancji.

Są takie kraje, gdzie łącza działają dobrze nawet w oberwania chmury, no ale
tam mają na pewno lepsze warunki geofizyczne :-)
Janek