Odp: problem z ABITEm BE6 i SB 128 - inny SB 128 chodzi!

Autor: ravisoftputer (rvsftptr_at_priv7.onet.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 09:35:01 MET DST

> Przeczytslem wasza rozmowe i mam pytanko. Czy nie ma problemów z AGP?

Niestety nie wiem, bo mam firmowa (tzn. nie swoja) S3 Virge 4mb na PCI. A
dopiero nosze sie z zamiarem zakupu czegos. Ma to byc albo VooDoo 3000 TV
OUT albo RIVA TNT2 - ultra. Narazie macam teren :-) pod zakup.
Ale chyba sklaniam sie za RIVA czyli ladniejszy obraz kosztem szybkosci.

A wracajac do plyty mam tam p II 350. Nie wiem jak to jest ale pracuje sie
zdecydowanie szybciej niz z AtTReNd Em ATC 6220. No i ten CPU soft menu II w
biosie :-N) no i UDMA 66 - QL

rav's