Problem z dyskiem - dziwny...

Autor: ALGI (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 08:32:07 MET DST

Sprzęt
c333 (na 343/375/416)
dysk Seagate 2,5GB NIEUDMA

chodzi o to że wszystko normalnie jest OK nawet na FSB 83Mhz
nie ma przekłamań zapisu itd....
Zaznaczyłem na właściwościach dysku ptaszka przy DMA...

No i problem jest taki że czasami dysk staje na 3 sek (dioda na obudowie
się świeci) i komp się "zamraża" - po 3 sekundach idzie wszystko dalej.....

Próbowałem wyłączyć ten ptaszek przy DMA ale to nei rozwiązuje problemu...
Przy FPB 83/75 problem wystepuje... jeszcze musze downclocknąć proca :) i
zobaczyć czy przy 66/68 też....

--
ALGI                                  GALERIA SAMOLOTÓW
planes_at_ulgo.koti.com.pl           http://planes.koti.com.pl