Filmy video i karta TV

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 08:25:22 MET DST

Mam problem. Jestem posiadaczem karty TV Fly Video 98. Przy ogladaniu
telewizji z kablowki jest wszystko w porzadku. Ale jak chce ogladnac
film video (z wyporzyczalni) to na monitore mam obraz tak, jak bm
ogladal 15 fps. Sytuacja jest niezalezna od tego czy sygnal dostarczam
poprzez zlacze antenowe czy przez AV. Czy to moze byc problem
zabezpieczen filmow i takiej reakcji karty na nie??????? Zaznaczam, ze
sprawdzalem pare programow do obslugi TV i na kazdym jest to samo :(((

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl