Czestotliwosc odswiezania - pytanie

Autor: Daniel Stoch (stochu_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 00:01:16 MET DST

Witam wszystkich !
To moja pierwsza wiadomosc na ta grupe i chyba dobrze trafilem z moim
pytaniem ?

Do rzeczy: mam dosc stary monitor (ponad 4 lata) Hyundai HCM-428EV, ktory
posiada nastepujace czestotliwosci odswierzania: 640x480 - 60Hz NI, 800x600
- 56Hz NI, 1024x768 87Hz I. Mysle, ze sa to standardowe wartosci dla
monitorow z tamtych czasow. Na poczatku uzywalem karty graficznej (Trident
9000), ktora pozwalala, za pomoca odpowiedniego sterownika, ustawic
wartosci odswierzania dla danego monitora. Jakis czas temu kupilem karte
RIVA 128ZX i minimalna czestotliwosc z jaka dziala to 60Hz. Tak wiec nie
moge uzyskac rozdzielczosci wiekszych niz 640x480 (tzn. rozdzielczosc
uzyskam, tylko przez brak synchronizacji raczej sie tego ogladac nie da).
Oto pytanie: czy da sie jakos ustawic czestotliwosc odswierzania tej karty,
aby uzyskac przynajmniej 800x600 na moim monitorze ?

Pozdrawiam
Daniel
Daniel Stoch - stochu_at_student.uci.agh.edu.pl
Zapraszam na moja strone o programowaniu:
InterFace
http://mops.uci.agh.edu.pl/~stochu