Re: Co sie dzieje z 0202122 ?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 21:43:34 MET DST

[...]
> Czy ktos jeszcze ostatnio zaobserwowal podobne klopoty
> (w Warszawie) ?
> Mowiac inaczej - czy ktos z Was jest od kliku dni
> intensywnie okradany przez Psa ?

To samo dzieje się u mnie jak i w wielu miastach Polski :-(
Było o tym niedawno pisane na pl.misc.telefonia.
Proponuje Ci pisać zażalenia do TPSA np. z ich strony
http://www.tpsa.pl/contact/index.html
Ja już co prawda pisałem 3 razy i odpowiedzi się do dziś dnia nie
doczekałem ale w końcu coś trzeba robić. Tym razem napisze do
ich rzecznika prasowego a jak i on nic nie odpowie to złoże pisemne
zażalenie normalnym papierowym listem poleconym.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\