Problemy z lokalnym LANEM

Autor: Maciek (macius_at_core.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 23:23:23 MET DST

Witam!

Problem z siecia ma taki oto:

Mam LAN z dwoma komputerami.
Na jednym jest win NT i Win95 a na drugim win95. Jak wlaczam otoczenie
sieciowe spod winnt to teoretycznie wszystko jest dobrze , chociaz za
piewszym razem nie widzi tego drugiego koputera. Ale klikam na Cala Siec
i znajduje tam ten komputer i pojawia sie w otczeniu sieciowym i moge
przegldac jego zasoby. Pojawiaja sie natomiast problemy z wydrukiem na
drukarce sieciowej z niektorych programow - program sie wiesza i zapala
sie komunikat o naruszeniu zasobow...
Natomiast pod Win95 jest jeszcze gorzej,bo jak usiluje otworzyc
otoczenie sieciowe to albo otoczenie sieciowe dlugo szuka kompow i nic,
albo sie wiesza system, albo znajduje kompy, ale wtedy , jak chce sie
podlaczyc do tego drugiego pisze mi ze nie on nie istnieje w sieci...
To samo ma miejsce jak z tego drugiego probuje wejsc do otoczenia
sieciowego gdy w tym pierwszym jestem pod Win95. DOtychczas wszystko
bylo w porzadku. Co sie dzieje i jak rozwiazac ten problem? Informacje
prosze takze na priva.

Pozdrawiam
Maciek