Re: Odp: Alternatywa do 0202122 ?

Autor: Peter Cheater (studium_at_altor.com.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 23:11:03 MET DST

>Nie trzeba być prorokiem. Wystarczy skończyć ekonomię lub trochę pomyśleć.
>Wyjaśniłem to w osobnym poście, że gdyby TPSA nie uruchomiła 0202122 to
>zastąpili by ją na rynku providerzy, którzy by weszli w dość mocną
>konkurencję - konkurencja byłaby dość zacięta, szczególnie w dużych
>miastach, bo dzwoniłoby się pod numer dostępowy, czyli równe sznse dla
>każdego providera.
>Wyobraź sobie wzrost obrotów u providerów, gdyby wszyscy musieli się
>wynieść do nich z 0202122. Myślę, że efekt skali + konkurencja zrobiły by
> [...]
TAAAK, takie myslenie juz slyszalem: Gdyby nie bylo piractwa, to
wszyscy kupowaliby same oryginaly i gra nie rozchodzilaby sie w 1000
egzemplarzy, tylko w 100 000. Sa to bajki. Gry rozchodzilyby sie w
2000 egzemplarzy, a i to bylby sukces - ludzie po prostu nie
kupowaliby gierek.

Gdyby nie 02022122, po tych bardzo dobrych laczach surfowaloby kilka
osob na krzyz. Wiele osob sprobowalo 0202122 i zobaczylo co to jest
internet. Gdyby nie ta akcja TP S.A. nie widzieliby powodu, by placic
za cos, czego nie znaja. Nie zapominaj, ze swiadomosc internetowa
teraz jest duzo wieksza niz te kilka lat temu.

troche myslacy student ekonomii
Pozdrawiam
Peter Cheater
ICQ: 38975177