== WinZip - problem z hasłem ==

Autor: Szary (piotrek0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 22:32:45 MET DST

Cześć, witam grupowiczów!

    Mam pewien problem z programem WinZip 7.0 . Chodzi o to, że kiedyś
spakowałem sobie parę dokumentów używając zabezpieczenia hasłem, wszystko
było OK do chwili kiedy chciałem to archiwum rozpakować. Wtedy stwierdziłem,
że niestety ale to nie to hasło. Po kilkunastu nieudanych próbach musiałem
dać sobie spokój.

Bardzo proszę o jakąś radę w tym temacie, może istnieją jakieś uniwersalne
hasła (jak w biosie) lub programy do ominięcia hasła. Za wszelkie informacje
byłbym bardzo dźwięczny.

Proszę o info na: piotrek0000_at_poczta.onet.pl

Szary