Re: Ja to mam problem!

Autor: Miroo P., (miroo_at_i.am.gov)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 22:24:10 MET DST

In article Tomaszek (solo_at_meblepolonia.pl) says...
> Dzieki za odpowiedzi. No dobra mylilem sie, niby wykrzacza tylko Photoshop,
> ale skad w takim razie dziwny komunikat Paint Shop Pro? To nie jest jedyny
> program, ktory cos takiego wywalil. Wyglada to tak jakbym mial ustawiona
> date "do przodu" ale zarowno w biosie jak i w systemie data jest ok. Tak sie
> akurat sklada ze potrzebuje jakiegos programu do obrobki grafiki a oba nie
> dzialaja. Wiem, wiem nie sa jedyne ale akurat te dwa znam. Sprawdzanie
> systemu nie ma chyba zbyt wielkiego sensu bo od tamtej pory zdazylem
> [...]

Niektore programy maja blad (lub nie blad), ze owe 30 dni
licza od momentu wypuszczenia programu, a nie instalacji.
Druga mozliwosc - juz kiedys instalowales PSP i gdzies sobie
zapisal date tej instalacji.

Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"