Kilka pytań

Autor: PiotrekB (pjpb_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 20:48:40 MET DST

Pozdrowienia

Pierwsze i pilne: Poszukuję jakiegoś sprzętu typu 3x86 lub 4x86 za ok +-
250zł czy ktoś ma coś takiego na sprzedaż albo są może gdzieś sklepy z
takim archaicznym sprzętem?
pjpb_at_box43.gnet.pl

Posiadam procka 200mmx i chyba płytę główną :))) bo za boga nie wiem jaką
  Czy jest jakiś program rozpoznający płyty?

A teraz coś a chłodzeniu czytałem kiedyś o obudowach na procka zamrażających
go do ok -40stopniC (podobno to go przyspieszało o 100Mhz bez strachu że się
zepsuje) ale koszt produkcji był zbyt drogi więc olać takie obudowy. Ale mam
obok pustą działającą zamrażarkę typu Mors:) A teraz poważnie czy jak wsadzę
blaszaka do zamrażarki to mu pomoże czy zaszkodzi? Pomińmy dyski dla nich to
by była śmierć, ale czy nie przeszkadzałoby to np: modemowi
A i jeszcze jedno czy jest program pod Win98 pokazujący temp procka? (skąd
go ściągnąć)

Dzięki

Piotrek pjpb_at_box43.gnet.pl