Re: Olivetti Quaderno - co to jest?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 19:38:18 MET DST

On Wed, 01 Sep 1999 09:55:44 GMT, "Michal Szpala" <szpala_at_polbox.com>
wrote:

>Hej !!!
>
>OQ jest niezla maszynka !! Uzywalem jeszcze nie dawno dos energicznie.
>Uruchamialem kilkanascie gier !!!! 8-)))) (takie ktore chodza w CGA)
>pracowalem w w DOSie 6.22, Word Perfekcie 5.1, programowalem w pascalu i C.
>Bawilem sie kartami PCIMCA (dodatkowo 1Mb), Ogolnie niezla maszynka. Jedyne
>co mi przeszkadzalo to: maly dysk 20 Mb - zaczolem probowac podlaczyc
>wiekszy (200 Mb) ale od roku nie mam czasu przysiasc do tego, a bios ;-)
>dysku jest zapisywany gdzies w stalej pamieci i nie moglem sprawic aby
>widzial wiekszy dysk !!!!
> [...]

Dzieki za odzew. Wczoraj znalazlem ciekawa (i duza) stroniczke
poswiecona OQ (ale nie ...rwa :-)))), i zdaje sie gdzies tam widzialem
zzipowana instrukcje jak podlaczyc zwyklego flopa oraz zrobic male
Packet Radio. Oprocz tego tablica ogloszeniowa i lista
zarejestrowanych quadernowcow (pare osob z Polski, troche z Czech,
Niemiec i Rosji) - gdzies tam jeden Czech pisal, ze podlaczyl 270 Mb,
ale chyba zewnetrznie...
Adres: http://www.geocities.com/Eureka/5673/

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

PS. Jesli uda Ci sie podlaczyc te 200 mega wewnetrznie, licze, ze sie
odezwiesz i zawiadomisz :-) Sam mam ochote wpiac tam 340 mega :-)
Psiakrew, jeszcze dziele skore na niedzwiedziu - dopiero dzisiaj
wieczorem kupuje... :-)))

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--