Dysk SCSI LVD do kontrolera UW SCSI = klopoty?

Autor: Witold Romaniak (witoldr_at_kki.net.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 16:15:30 MET DST

Hej,
Kupilem dysk IBM DDRS-4560 SCSI LVD (4.5 GB).

Jak mam go podlaczyc do kontrolera Apdaptec AHA-2940UW?

Na dysku tym nie ma zworki terminujacej (na poprzednich modelach, np UW byla
taka). W jej miejscu jest teraz zworka przelaczajaca dysk w tryb SE
(single-ended SCSI).
Co oznacza ten tryb ?

Czy powinienem przelaczyc dysk w ten tryb (bo mam kontroler tylko UW, a nie
U2W), czy nie? Co z terminowaniem? LVD sie samo terminuje, ale jak
przelacze dysk do SE to tez mi sie samo sterminuje ?

pleez poradzcie cos......

--
WR