Re: Olivetti Quaderno - co to jest?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 10:59:25 MET DST

On Wed, 01 Sep 1999 08:20:07 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>Hi,

>O ile się nie mylę to to jest najnormalniejszy XT (procesor chyba V20)
>z kartą CGA.

Nie mylisz sie :-) Sprawdzilem specyfikacje, procek NEC 16MHz,
"wiekszosc" oprogramowania DOSowego korzystajacego z pamieci podst.
powinna chodzic bez bolu.

> Ma wbudowany jakiś bajer dźwiękowy. Najgorszym problemem
>będzie znalezienie odpowiednio archaicznego ;) oprogramowania pecetowego,
>żeby móc na tym coś robić, ale po odpowiednim przygotowaniu może świetnie
>służyć za np. notatnik adresowy albo edytor prostych tekstów do później-
>szego składania w innym edytorze.

I to wszystko za cene golego Portfolio :-) Fakt, do kieszeni juz tego
nie wsadze, ale i tak fajna rzecz - co do bajeru dzwiekowego, to na 20
mega dysku (bo tyle ma) mozna zapisac cirka 200 minut dzwieku
(kompresja sprzetowa?), czyli niezla rzecz do np. nagrywania wykladow
:-))

Pozdrawiam i dziekuje za odzew,

Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--