Odp: problem z ABITEm BE6 i SB 128 pod win 98

Autor: ravisoftputer (rvsftptr_at_priv7.onet.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 07:57:05 MET DST

Tak wykorzystalem wszystkie sloty PCI, nawet te krancowe (pierwszy i
ostatni).

Oczywiscie- zmienialem recznie przerwania w PNP-CONFIGURATION. Nadalem
manualnie przerwania 5 karcie muzycznej. Co do Mass Storage Controller czyli
kontrolera UDMA 66 to nie mam na niego wplywu, no bo jak nadac mu przerwanie
jezeli nie jest zainstalowany na PCI a wbudowany w plyte?
A i jeszcze probowalem odswiezacz odkrywanie PnP przez FORCE ESCD (czy cos w
tym stylu) i nic nie pomagalo

Ale wczoraj skolowalem inna karte SB 128 (ta, ktora mam ma taki big
radiator) ha i ta karta dziala bez problemu.
Sprawdze ta moja karte w innym kompie bo moze w trakcie przekladki ze starej
plyty strzelil jakis elektrostat.

Dzieki za odpowiedzi
3majcie sie
rav's