Re: Karta sieciowa i konflikt na karcie muzycznej

Autor: Henry(k) (henrico_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 07:05:48 MET DST

Chej.
Miałem taki sam problem, emulacja SB16 na moim Live! uciekła
gdzieś na IRQ9 i adres 240h (DMA też było dziwne)
Po prostu karta sieciowa PCI przy botowaniu zajmuje pierwsze wolne
przerwanie IRQ. Wystarczyło więc abym w biosie ustawił te przerwanie
jako "Legacy ISA" zamiast Auto i karta sieciowa pięknie wskoczyła
na następne wolne, u mnie IRQ9.

Pozdrowionka.
Henry(k) < henrico_at_friko6.onet.pl >