Re: DONKEY KONG | CHOMP KONG

Autor: Tomu$ (baton_at_iname.com)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 01:53:58 MET DST

Szymon Kaptur napisał(a) w wiadomości: ...
:Hey Yo!
:
:Szukam Donkey Kong'a na PC.

Docelowo na PC nie spotkałem - ale sa emulatory konsol do gier -takie
jak dawno temu były w salonach :-) - i jest na nie baaardzo dużo gier
m.in donkey kong 1 i 2...
Emulator nazywa się MamEmu (?) a pliki sa zawartością ROM'ów tych
konsol...

:Jego lepsza wersja nazywa sie Chomp Kong
:i mam wersje DEMO.
:
:Donkey Kong'iem Jr. tez nie pogardze!
:
:Jezeli ktos moze mi ta gre podeslac, lub podrzucic link'e
:to bede bardzo wdzieczny.
:
:Dzieki za zainteresowanie tym postem ;-)
:
:--
:Szymon Kaptur
:e-mail: szymonk_at_kki.net.pl