Re: DMonster FUSION-BANSHEE 16MB - Co ta karta jest warta???

Autor: Pawel Slowik (slowik_at_papirus.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 23:43:40 MET DST

>Ani Intel'a ani Banshee nie ma w pierwszej dziesiatce kart graficznych
>wartych uwagi.
>
>Pierwsze trzy to
>
>1. Matrox 400
>2. Matrox 400 Max dual Head
>3. VooDoo 3000 AGP
>
>Nie wiem jak wygladaja ceny w Polsce ale tutaj sensowna karta ATI Rage Fury
>kosztuje Ł80 i jeszcze "wisi"w okolicach dobrych kart. Decyzja zalerzalaby
>od PC i Monitora (starsze maja problemy z wyswietalaniem czegokolwiek
>powyrzej 60Mhz a przy tej rozdzielczosci najnowsze karty wysiadaja!)
Cena za Intel'a to od 130-200 zl a za Banshee 350-400 zl. Mojemu Intelowi
cos odwalilo i oddalem do serwisu, troche juz na niego czekam i chca mi
wcisnac za doplata Banshee. Fakt Intel ma OpenGL i to mi styka. Nie jestem
maniakiem gier (czasem Q2) wiec po co ladowac niepotrzebnie kase w studnie
bez dna. Nie zajmuje sie tez profesionalna grafika a do ACADa to i S3Trio65
2MB styknie. A moniaka mam 17" wiec spokojnie sobie poradzi.
Czyli podsumowujac - domagaz sie Intela czy jednak wziasc Banshee?

Pozdrawiam, Pawel S.