Re: Sprzedam ATI Rage z DVD supportem

Autor: D I D K U (didku_at_canpol.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 23:17:06 MET DST

Mailem obie karty ATI i zgadzam sie obie maja bardzo dobre wspomaganie DVD

oczywiscie trzebba miec odpowiedni program

obecnie mam VOODO 3 3000 i sie wqrzam bo nie moge znalexc zadnego dobrego
programu do dvd
moze mi ktos pomoze

Krzysztof Labanowski <chrisl_at_gwx.gazeta.pl> wrote in message
> Do sprzedania
> karta ATI Rage PRO 3D PCI 4 MB ze wspomaganiem sprzetowym DVD
> ma nastepujace ciekawe funkcje:
> -wyjscie tv svhs+composite - dziala pieknie
> -mozliwosc rozbudowy do 8MB
> -wspomaganie sprzetowe dvd - uzywajac np. ati dvd playera 3.1 mozna
puszczac na tv filmy dvd, ktore sa odtwarzane idealnie (jak z dekodera
sprzetowego) -warunek: trzeba miec conajmniej Celerona albo jakies szybkie
Pentium MMX