Odp: Alternatywa do 0202122 ?

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 12:04:40 MET DST

Użytkownik Wojtek <moniczka_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Y3Ey3.9466$Qh1.123432_at_news.tpnet.pl...
> The EaGle <theeagle_at_friko2.onet.pl> wrote in message
>
> Bo czuja jak konkurencja depcze po pietach...
> W pik-net'cie abonament miesieczny to 300 zl za 33.600. To jest mniej niz
ja
> place za TPSA - inet...
Możliwe ale i tak mają zagwarantowane prawo do połączeń międzymiastowych i
miedzynarodowych, jest wiec gdzie sciagac kase. Ja płace 80zł za net i 120
za telefon w TP.SA.

> A co? Niemcy maja sobie zakladac 2,3,4,5... linie w domu?

:-))))
Nie ,ale mogli by robić mniej aby tylko zbierac kase.

> Ja nie pamietam, telefon mam od 3 lat. Mieszkam w Rybniku 21, wiec 18 lat
> czekania...
To pech. Bo ja mam telefon od 86 roku i mieszkam w 30 tyś miasteczku na pd
od Wa-wy. Wtedy trzeba było kopać rowy a TP.SA tylko sama podłonczała do
centrali.Teraz w miescie jest Netia i TP.SA a jak chciałem drugi telefon do
Netu to mi założyli w ciągu 2tygodni za 440zł , dodam że mieszkam w domu
jednorodzinnym wieć jest potrzeba kopania dołów. Chłopaki z TP.SA wykopali w
ciagu dnia i dali darmowy aparat(jakiś stary chłam). Netia ma mozliwosc
założenia za 450zł a jak chcesz przejsc z TP do N to za symboliczną złotówkę
+ nowy aparat(też jakiś chłam). Ceny są prawie identyko różnica to 1-2gr na
kożysc Netii i z podłączeniem do netu są jakies szopki dlatego wybrałem
TP.SA.Jakby Netia zaoferowała jakiś dostep do netu, tanszy od TP NET to już
tam jestem. :-)

> U mnie polaczenia sa OK, bo centrala nowka...
U mnie tez sie poprawiło jak zmienili centrale, widac od razu po modemie. Za
każdym razem łącze się z TP NET i do tego zawsze 33600bps. Wiecej sie da bo
TP.SA ma stare modemy. :-(